Megmutatom, hogyan szerezz bevételt, az elérés helyett
Nem arra fókuszálunk, hogy az egész ország találkozzon a tartalmaiddal. Arra építkezünk, hogy a különböző buyer personáknak, a lehető legtöbb szemszögből mutassuk be és adjuk el a termékedet.
Megmutatom, hogyan legyél piacvezető saját területeden
Piacvezetővé válni nem könnyű feladat, ezért kell stratégiában, és rendszerben tartalmakat készíteni.
Nem az algoritmus kell kijátszani, hanem ismerni kell mit szeret
Havonta több száz videót készítünk, így nálunk jobban kevesen ismerik.
Idő = pénz
Megmutatom hogyan készíts akár havi 30 videót , minimális idő befektetéssel.
Nem elég jónak lenned, jónak is kell látszani
Imázs építése kulcsfontosságú a piacvezetővé váláshoz. Ahhoz, hogy a cég sikeres legyen a TikTokon, nemcsak jó tartalmakat kell létrehoznia, hanem azokat is hatékonyan,és megfelelően pozícionálni.
TikTok hirdetések titkai, minimális büdzséből
Hiába készítesz jó tartalmat, ha irreleváns közönséghez jut el, valós eredmény fontosabb mint a megtekintés.
A képzés 14 egymásra épülő modulból áll, a legelső lépéstől kezdve, egészen a videó vágásig. A kurzus a lehető legtömörebben, legegyszerűbben, gyakorlati példákon tanít meg téged is profi tartalomgyártóvá válni.
Nem arra fókuszálok, hogy az egész ország találkozzon a tartalmaiddal. Arra építkezünk, hogy a különböző buyer personáknak, a lehető legtöbb szemszögből mutassuk be és adjuk el a termékedet. Inkább legyen 30 000 emberből 10 új ügyfeled, minthogy elérj 300 000 embert (és felesleges pénzt égetve) egy értékesítést se hozzon neked.
Hiába mutatod meg a Maldív- szigeteki nyaralásodat, és lesz 500.000 megtekintésed, ha autószereléssel foglalkozol, és egy szó nem esett arról, hogy mivel foglalkozol.
Egy 10 fős csapattal dolgozunk azon, hogy havi szinten közel 20 ügyfélnek készüljenek a TikTok videók az állatorvosi rendelőn át, egészen több milliárdos Ingatlan-ig
Minden jog fenntartva. Copyright © rozsavolgyigergo.hu Design by : WPsecrets